קמפיין פרסומי באינטרנט

בוא לקבל חשיפה מירבית באינטרנט ע"י פרסום ממוקד במקומות הבולטים והמשפיעים ביותר ברשת. חלק מהיתרונות האדירים שמגיעים בפרסום ברשת הם היכולת למדוד את סוג התנועה והמשתמשים שלוחצים ונחשפים לפרסום ובכך למקסם את התוצאות ואת יחס ההמרה של ההוצאה מול התוצאה. פרסום ממוקד ברשת מאפשר ניהול לאורך כל שעות היום וטיפול מיידי במקרה של שינוי תוכן, מבצע, טלפון וכל נתון אחר שישפיע על איכות התוצאה. ישנם מספר קמפיינים פרסומיים בולטים:


קמפיין פרסומי בגוגל: מערכת הפרסום של גוגל - אדוורס היא המערכת המובילה והבולטת ביותר בתחום מנגנוני ה-PPC.מערכת זו מאפשרת הצבת מודעות מלל בתשלום ללא צורך בהמתנה מיגעת וארוכה להופעה בתוצאות החיפוש האורגניות (ראה קידום אתרים בגוגל). מודעות אלו מופיעות כחלק מתוצאות החיפוש הרגילות ובהתאם למילת המפתח שהוקלדה. מודעת המלל מובילה את המשתמש ישירות לעמוד נחיתה או לחילופין אתר אינטרנט, במקביל גוגל מאפשרת קמפיינים פרסומיים גראפיים המבוססים על באנרים דינאמיים, כגון פלאש או גיף. קמפיין פרסומי בפייסבוק: אתה בטח מכיר את פייסבוק, כווווולם נמצאים בו, האתר ששבר כל שיא אפשרי ואפילו שינה את התפיסה בתקשורת החברתית מסביב לעולם. פייסבוק הוא המקום הנכון לעשות בו קמפיין פרסומי ממוקד, מפולח ומדוייק, פייסבוק נותן לך את היכולת לבחור את קהל היעד שלך ואולי להפוך את הפרסומת שלך למשהו שיוכל לעבור בצורה ויראלית. גודלו של פייסבוק מאפשר פילוח מדוייק לפי עניין, גיל, אזור גאוגרפי ומספר פרמטרים נוספים המייצרים קמפיין פרסומי איכותי ואפקטיבי. הגדרת יעדים, שילוב תקציב וניסוח מודעה מושכת תיצור את המתכון המנצח ליצירת לקוחות חדשים. קמפיין פרסומי בגוגל קמפיין פרסומי ברשת שותפים: הפצת הפרסומת שלכם באתרים שונים אשר מציגים את הפרסומות בתמורה לתשלום. ישנם מספר מנגנוני הפצת פרסומות / תכניות שותפים המאפשרים חשיפה שונה ומגוונת באתרים שונים ברשת. תכניות שותפים אלו מאפשרות תשלום בערוצים שונים: תשלום לפי מכירה שמתבצעת אחרי לחיצה על הפרסומת תשלום לפי לחיצה (PPC) על מודעה / פרסומת תשלום לפי ליד - פרטי שמשתמש השאיר בטופס יצירת קשר תשלום לפי כמות חשיפות, מקובל לרכוש חבילת חשיפות מראש רשתות אלו יעילות לאתרים בעלי מיקוד מסויים בתחומים מסויימים ומאפשרים הגדלת נפח מכירות לפי איכות הקמפיין ועיצובו.

האם כדאי לערוך קמפיין במדיה חברתית? אז עדיין לא פתחת קיר בפייסבוק זו עדיין לא הסיבה להדיר רגליים מכל מדיה חברתית. האינטרנט מיסד את כל תחום המדיה חברתית שהן נפוצות מאוד היום. חלק מהן מקוריות כדוגמת אתר מקושרים או החבר'ה והנפוצות יותר הן אלו שהגיעו מחו"ל ברעש גדול כמו גוגל פלוס ופייסבוק. למעשה,הכוונה בביטוי מדיה חברתית היא קישור בין אנשים בגלל כל סיבה שהיא מתוך רצון להרגיש שייכות ולכידות כמו עכביש ברשת. מדיה חברתית מאחדת אנשים עם מכרים או עם אנשים יש להם תחומי עניין משותפים כמו אהדה לכדורגל או לאפיה. בעידן המחשוב והאינטרנט קל יותר לשמור על קשר. בעבר הקרוב ממש לא מזמן היינו צריכים לשלוח מכתבים מנייר,לשלוח בידיעה שעד שהמידע יגיע אם בכלל הוא לא יהיה רלוונטי לשולח.לעומת זאת היום בלחיצה קלה יש מעקב אחר הגעת המידע. אפשרויות השיתוף התרחבו למעגלים גדולים של שיתוף בקבצי תמונות או סרטים. מדיה חברתית גורמת לקשר להיות עמוק יותר ומעניין יותר כי הוא עדכני ונכון תמיד. ישנם שני צדדים למטבע: ישנם מתנגדים רבים שפוחדים כי אנשים ישכחו כיצד לנהל שיח פשוט או איך להתמודד בעת הפסקת חשמל. מהצד השני של המתרס ישנם התומכים בשימוש של מדיה חברתית כיוון שיש ייעול בניהול הקשרים החברתיים. כאשר אנשים נמצאים במערבולת עבודה-בית-עבודה ומבלים שעות העירות רבות מוך מסכים שונים ומתקשים למצוא זמן למפגשים חברתיים. מדיה חברתית מאפשרת לך לתקשר עם החברים בזמן אמת, ולשמור את החברים על אש קטנה עד שתגיע העת למפגש אמיתי. מדיות חברתיות מאפשרות לך להגדיל את תחומי העניין ואת סוג החברים ולצבור חברים ללא הבדל של גזע,מין או מיקום בגלובוס. מדיה חברתית מאפשרת להקים קבוצות עניין משותפות. בין הקבוצות ניתן למצוא קבוצות כגון קבוצת מעריצים של זמר או אומן. לכן אמנים,אישי ציבור ואנשי עסקים קטנים כגדולים מנצלים את מרחב הרשת לביסוס של העסק וקידום מיזמים. קבוצות מורכבות ומפורקות בקלות וכן הצטרפות או נפקדות. זוכרים את החרם על תנובה ? מה שקידם את החרם היה במקור התארגנות צרכנים דרך הפייסבוק בלי שהכירו מראש. מתחברים אל מדיה חברתית: מדיות חברתיות נהיו כל כך נפוצות עד כדי שכל בלוגר מתחיל וכל אתר נודע מקשר את הכתבות שלו אל רשת חברתית. פייסבוק למשל השיקה את פונקצית ה Like שסחפה גולשים רבים עד כדי כך שאנשים נמדדים על פי כמות הלייק שלהם. רשת הטוויטר מאפשרת משלוח הודעות קצרות(SMS) לניידים בצורה קבוצתית ונוחה,מאוד נח כשרוצים להודיע הודעה לכלל הלקוחות או העובדים. מדיות חברתיות ממוחשבות מכילות פונקציות שאין במקומות אחרים: ניתן להגדיר פרטיות ולסנן את מקבלי המידע, הסינון לא חייב להיות הדדי. האפשרות לשיתוף כל סוגי הקבצים כולל תמונות,מצגות וסרטונים של עד כ 15 דקות. במת פרסום נוחה במחיר אפסי. הגדלת תחומי עניין משותפים עם חברים בקלות יותר. ניתן לאתר אנשים מרחבי העולם עם תחביבים דומים ולהכיר מעבר לים. מדיות חברתיות עדכניות בכל מחשב ביתי, טלפון נייד ובדרך כלל גם התמיכה של אתרים תהיה מכוונת אליהם. ניתן לתייג את מכריך בתמונות שלך ואתה יכול להיות מתויג אצל חבריך.